reklama

Ako sa Richard stal Copycat 2

Vrrrrrrrrrrrrrrrr. Tak a je to tu opat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vlastne to ani nikdy neprestalo. Richardove zivotne kredo "Opakovanie je matka mudrosti" nabera obratky.

V prvom rade dakujem vsetkych citatelom za rekacie na moj prvy clanok o Risovi. Specialne dakujem tym, co sa snazili rozobrat jeho osobnost a prist veci na koren. Osudova laska? Risov vzor? Obcesia? Neviem neviem, kde je ten Dunco zakopany, kazdopadne ma zacina iritovat.

Okrem toho, ze som zmenila ovsenu kasu na ovsene vlocky s jogurtom, co Richard postrehol uz po dvoch dnoch, kedy sa ma opytal, ci si moze nasypat z mojej krabice (na druhy den, mal uz svoje zasoby), sa ma najnovsie kazdy den pyta, co budem vecerat. A tak, aby to nebolo az take okate, snazi sa svoje menu trosku pozmenit, teda, ked ja rybacie fasirky a varene zemiaky, on rybacie placky a varene zemiaky., ked ja cestoviny so spenatom, on cestovinovo-spenatovy salat, ked ja obzerance s makom, tak on detox day J .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vcera sa ma pyta: "Katarina pijes vela?" (akoze nealko)

Tak ja ze tolko a tolko vody a on ze aka to je nuda, pit vodu, tak ja, ze daj si tam citron…Aaaaaaaa dnes v chladnicke, zlta sietka a v nej zlte citroniky.

Dnes sa ma pyta: "Katarina pijes vela?" (akoze alko)

Tak som mu radsej naordinovala poharik…dva…tri, sem-tam. Dufam, ze zajtra do prace nepritiahne sud.

Dnes bol v praci den B. A ked sa mi nedarilo prist na jeden uctovny vysledok, ked sa mi uz dve hodiny parilo z hlavy, ked som to s usmevom zatvorila a povedala, ze to vzdavam, vyskeril sa na mna a ze: "Katarina ty si uplne ako ja"! No moj zlaty, tak to si iba myslis. Skus tromfnut 28 denny cyklus.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vcera mal narodeniny. Okruhle. Tridsiate. "Katarina, mozem sa prihlasit cez tvoje

i-tunes, dostal som od Sally (manzelka) i-pod ako mas ty"?! Hlavne, nech sa ma nepyta aku hudbu tam mam, lebo ked mu pustim Zagorku, tak sa bude chciet ucit po cesky.

Je par minut do konca pracovnej doby, Richard sa nasprejoval mojim DOVE antiperspirantom a isiel domov…

Katarina Stefekova

Katarina Stefekova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Možno nám chýba vychovanie a utŕžime ešte mnoho rán, máme však jedno veľké prianie: Byť sám sebou a nebyť sám. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu