reklama

Dnes vecer Vam zabavu hrame

Tridsiatka na krku a ja sa tesim, lebo casopis Marianne vravi: "Zivot zacina ve triceti". Tak prisiel cas oslav. Jedna sa usla mojim priatelom v Londyne, druha bola naplanovana na uzemi rodnej vlasti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nebudem sa rozpisovat o bankrote spolocnosti Sky Europe, cez ktoru som mala kupenu letenku uz od maja, ani o vsetkych problemoch okolo toho, i ked tymto sa to vlastne zacalo…

Zarezervovali sme si PEKNE prestrety stol v jednej nemenovanej Dubravskej restauracii blizko byvalej Zakladnej skoly Bilikova.

Presne na minutu otvarame dvere do restauracie, kde nas vitaju KRASNE prestrete stoly, DJ-sky pult, disco svetla, prijemna hudba, vysmiaty casnik cislo jedna.

Dotazujem sa na nas rezervovany stol a letmym pohladom hadam, ktoryze to z toho velkeho vyberu moze byt . Nechapavo sa samej seba spytujem, ci to ozaj, pre staru stamgastku, nachystali takuto hostinu.

Mlady casnik cislo jedna mi oplzlo sepka do ucha: "Cely den rozmyslam, ktora Katarina tu ma rezervaciu a teraz uz viem" a pravym svojim okom na mna sebavedome zmurka.

"Tamten v rohu je Vas", vravi casnik a ledabolo kyvne hlavou. Pozriem "k rohu" na honosne prestrety stol a rutim sa so svojimi hostami k nemu. Casnik cislo jedna krici cez celu miestnost: "Jezis neeee teeen, ten vzadu v boxoch" a prevracia ocami nad nasim nizkym IQ.

"V boxoch?", nechapavo krutim hlavou, vsak box je pre 6 osob, pokial ma pamat neklame (Alebo, ze by po tridsiatke prestavala sluzit? Vselico sa vravi…dokonca ma cez vikend v krizoch seklo L ).

Prekvapene sa rozhliadam po boxovej casti restauracie, ked tu zrazu v zadnej casti vidim spojene stoly s modrym, od cigariet prepalenym obrusom a dvomi vazickami s umelymi nepeknymi kvetmi. No pekne! Pekne prestrete!

Usadame si konecne na svoje miesta a vyprahnuti smadom cakame na obsluhu 5 minut, 10 minut, 15 minut, 20 minut…prichadza nervozny casnik cislo dva. "Co si date?" Dviham obocie, ale sucham nohami…pivko, vinko, dzus, voda v dzbane.

Cakacia doba skoro ako na zelenu kartu do USA sa predlzuje o dalsie dlhe minuty.

Ked pan casnik cislo dva dorazil s tackou plnou drinkov, podava nam "vineu", nechapavo na neho hladime a vysvetlujeme, ze sme si vineu neobjednali. Pozera na svoj nacmarany objednavkovy listok: "aha, to je voda v dzbane, to som sa pomylil…a to sa este pomylil zopar krat, napriklad, ked mojmu ani nie 3 rocnemu synovcovi priniesol namiesto dzusu pohar bieleho vina!

Ale, vsetko sa da prepacit, ked je zhon.

Tak sme to nejak predychali a oslavovali tie moje jubilejne, bez ujmy na zdravi, i ked nam sem-tam bolo treba cerstveho vzduchu.

O pol noci k nam nevrlo pristupil casnik cislo jedna : "Poprosim Vas, aby ste ukoncili akciu, potrebujem sem dat madrace z terasy. Hodin je viac nez dost si myslim!"

Tak to mi skoro zabehol ten posledny dusok…nevieriacky som pozrela na svojich hosti a isla ich cakat na cerstvy vzduch.

A kedze noc bola mlada, nase rozpalene lytka si sli zatrsat na miestnu nemenovanu diskoteku v kultrunom doma Dubravka.

Vchadzame do "sveta hudby a tancu", vitaju nas mladi muzi, odeti v sustiakovych supravach, rozvaleni na gaucoch akoby boli doma v obyvacke. Moji hostia si to zenu rovno na parket. Ja v tesnom zavese, stavam sa svedkom idiotismu, prizemnosti, jednoduchosti a vobec…

….ten sustiakovy pandrlak nelenil, vyskocil zo sedacky a z plneho hrdla zvolal: "Hej, hej, hej ty spoteny ko..t tu sa plati!"

V uzase hladim na spotene tricko mojho kamarata z Presova a neviem co povedat…

On to nastastie nepocul a ja som sa na nic nezmohla, len nasrano!!! sedela v kute a cakala, kym sa hostia unavia.

Hanbila som sa. Nechcela som, aby mal moj kamarat z vychodu predsudky, nechcela som dostat jednu medzi oci, nechcela som sa bavit s primitivom...

Mozno by mladi muzi mali premyslat nad zmenou zamestnania, ak ich praca s ludmi nebavi. 

Katarina Stefekova

Katarina Stefekova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Možno nám chýba vychovanie a utŕžime ešte mnoho rán, máme však jedno veľké prianie: Byť sám sebou a nebyť sám. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu