reklama

Navzdy sa zachova v pamati stuzkova

Minuly tyzden ma prisla navstivit maminka. Ako sme tak jeden typicky anglicky uprsany vecer lezali na gauci v polohach mrtveho chrobaka, mamina, ze: Kati, daj nejake DVD. Nase zasoby pozostavaju vacsinou z titulov v anglictine a moja mamina okrem I speak only slovak (to v pripade, ze by sa mi tu v tom obrovskom meste stratila) a I adore you (to v pripade, ze by sa mi tu v tom obrovskom meste stratila s nejakym fesakom) nespiiikuje. Jedine, pre jej usi vhodne VHS!, co som vykutrala, bola moja Stuzkova. Sup tam s nou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Musim uznat, ze komedia je to bravurna. Jedna z veci, na ktorych som sa vyborne pobavila, su nase outfity…nebudem sudit inych, proti gustu ziaden disputat, ale konkretne ja – brrr. Este dobre, ze som ako to vino – cim starsia, tym lepsia;). Dobre, dobre, vsak o skromnosti nevravim J .

Ale o inom som chcela…

12.12. 1998…tridsat dva veselych, nic netusiacich, neskusenych a pritom presvedcenych o opaku, nesmelych a pritom tak odvaznych, mladych pre zivot a starych pre poucky, mojich tridsat dva spoluziakov a ja!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vesela kopa pubertiakov, ktori spolu prezili styri roky v skolskych laviciach. Ludia, ktori mali k sebe tak blizko a pritom tak daleko. Partia, v ktorej bojoval kazdy za kazdeho a pritom kazdy za seba. Bola zabava a boli aj slzy. Boli hadky aj lasky, usmevy, starosti aj vrasky .

S touto sme sa nasmiali, az nas brucha boleli, s touto si sepkali vsetky tajomstva, s touto sme chodili fajcit za murik na parkovisko, s tymto som este donedavna zdielala viac, nez len skolsku lavicu na hodine anglictiny, s tymto sme si nevonali a teraz si uz ano, s touto sme chodili poza bucky, s tymto ohovarali ucky, tato mi bola srdcu najblizsia a tato mi zase krv pila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a tato ma uz dve deti, tento sa moze pysit titulom "Otec", tento zije v zahranici, tato ma manzela, tato ho mala a uz nema …a tu niekde moje informacie slabnu az do stratena.

Ad revidendum planovane na rok 2003 sa nikdy nekonalo!

Navzdy sa zachova v pamati stuzkova, ked si sa nesmelo, choval tak dospelo….

cela 4. F tancuje vo velkom kruhu a drziac sa za ruky vstupuje do zivota...

Mili SPOLUZIACI, prave tam niekde sa mi v hlave zrodila idea … co takto usporiadat Ad revidendum po desiatych rokoch?

Ti, ktorych sa tento prispevok tyka, ti, ktori maju chut a zaujem si pri poslednom(?) litri vina zaspominat, volajte, piste!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tesim sa

Katarina Stefekova

Katarina Stefekova

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Možno nám chýba vychovanie a utŕžime ešte mnoho rán, máme však jedno veľké prianie: Byť sám sebou a nebyť sám. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu